بیانیه شماره یک

 

 بسمه تعالی

 

به اطلاع کلیه زن ذلیلان عزیز می رساند پیرو ازدیاد روزافزون آمار زن ذلیلی در میهن عزیزمان ، این انجمن با هدف حمایت از حقوق مردان شریفی که نه تنها در بیرون از منزل بلکه در داخل منزل و چه بسا در کلیه مکانهایی که به نحوی تحت سیطره بانوان گرام  (! ) قرار دارند ؛ لباسی همچو  « پیش بند ! ! ! » بر تن ، ترسی همچو « ترس از ملاقه  ! ! ! » در دل و قلبی همیشه مالامال از دردهای ناگفته « کتکهای شبانه ! ! ! » دارند ، تشکیل گردید تا در دو مرحله از پیش تعیین شده به این بلا ( ! ) خاتمه دهد ...

 

 مرحله اول : تسکین آلام مردان زجر دیده به هدف آماده سازی هر چه بیشتر ایشان برای مرحله دوم .

 

 مرحله دوم : آشنایی هر چه بیشتر آقایان با شیوه ها و فنون « مرد سالاری » نوین جهت براندازی سلطه خانمها .

 

مدیر انجمن زن ذلیلان جوان

احمدرضا- شفیعــــا

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ب.ظ http://barayekhodam.blogsky.com

قا ایول دمت قیژ.سیستم .ای حرف دل بزن.ای سبیل از بناگ.ش در رفته.ای.....
من میخوام عضو بشم .
به منم سر بزنی خوشحال میشم

حسین جان ؛زن ذلیل عزیز سلام
به بیانیه های بعدی ما عنایت داشته باشید علی الخصوص بیانیه شماره دو که در دست انتشار است .

مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد